Współpraca reklamowa z marką Vistula

utworzone przez wrz 20, 2023

DISCOVER YOURSELF

Realizuj pasję we własnym stylu.

Pielęgnowana od lat czy dopiero odkrywana – pasja potrzebna jest w życiu każdego mężczyzny. Napędza do działania, pozwala zrozumieć siebie, daje satysfakcję. Dlatego Vistula, w najnowszej kampanii AW23, zachęca mężczyzn do szukania i rozwijania swoich zainteresowań. Marka zaprosiła Rafał Jonkisza, akrobatę, podróżnika i influencera oraz Rafała Rulskiego, dwukrotnego Mistrza Polski WSMP, a obecnie instruktora doskonalenia techniki jazdy, aby pokazali jak realizują pasje we własnym, niepowtarzalnym stylu oraz jak moda towarzyszy im w codzienności. 

Najnowsza kolekcja Vistula to nowoczesna i wysokiej jakości odzież dla mężczyzn, którzy od ubrań oczekują więcej, w każdej sytuacji. Realizując potrzebę komfortu i stylu, marka koncentruje się na tworzeniu wygodnych, funkcjonalnych i niezawodnych projektów, które dotrzymują kroku podczas codziennych wyzwań. 

Kolekcja na miarę współczesnego mężczyzny 

Dzięki zastosowaniu najwyższej jakości materiałów, kolekcja wyróżnia się wyjątkową elastycznością, doskonałym dopasowaniem i co najważniejsze – uniwersalną praktycznością w każdych warunkach. Ubrania świetnie współpracują z sylwetką, nie ulegają zniekształcaniu i zapewniają maksymalny komfort. Flagowy produkt marki- garnitur- dostępny jest w różnych fasonach, a jego elementy można kupować osobno, co pozwala na łatwiejsze dopasowanie kroju do konkretnej postury. Poza garniturami i marynarkami z wełny wosokoskrętnej w ofercie znajdują się elastyczne modele z technologią 3DWOOL i stretch. Technologia 3DWOOL, opracowana we Włoszech, łączy najlepszą wełnę z dodatkiem elastanu, tworząc przyjemny w dotyku i plastyczny materiał, który świetnie dopasowuje się do ciała. Połączenie najlepszych cech materiałów tkanych z elastycznością dzianin z dżerseju, czyni tkaninę 3DWOOL unikatową. Stretch, czyli odpowiedni rodzaj splotu o dużej sprężystości, daje dodatkowe poczucie komfortu. Jego wyróżnikiem jest doskonała rozciągliwość, z gwarancją powrotu tkaniny do pierwotnego kształtu. Takie rozwiązanie sprawia, że garnitury Vistula będą niezawodnym towarzyszem nawet dla najbardziej aktywnych mężczyzn.

W kolekcji znajdziemy różne modele spodni w stylu casual, koszule w wielu odcieniach z wysokiej jakości bawełny, a także klasyczne t-shirty, jeansy czy bluzy, które stanowią bazę dla wielu stylizacji. Nie zabraknie również jesiennego „must have” – golfów i swetrów z wełną merino. Dodatkowo, szeroka oferta odzieży wierzchniej – ciepłe kurtki i płaszcze oraz rozbudowana oferta akcesoriów, które dopełnią męskie stylizacje.

Nowoczesność w kolekcji i kampanii

Vistula w swoich projektach pokazuje, że elegancją można się bawić. Sięgając po nowoczesne tkaniny, fasony i barwy zachęca do budowania własnego, indywidualnego stylu. Transformacja marki odbywa się zarówno na poziomie produktu, jak i tworzonych materiałów promujących kolekcję. W video wykorzystano technologię 3D i AI, dzięki czemu podkreślono znaczenie żywiołów, dynamikę i emocje. W tworzeniu animacji wykorzystano wyłącznie proceduralne narzędzia do projektowania scen 3D, co wymagało zainwestowania zdecydowanie większej ilości technicznej pracy w początkowej fazie procesu, ale  pozwoliło uzyskać ciekawe rozwiązania wizualne. W materiałach wykorzystano algorytmy oparte na sztucznej inteligencji, a współpraca z wysoko wyspecjalizowanymi twórcami z ABRA pozwoliła na prezentację innowacyjności marki i pokazanie jej nowoczesnego charakteru.  

Ambasadorzy kampanii:

Rafał Jonkisz – pasjonat gimnastyki i akrobatyki artystycznej, egzotycznych podróży i zdrowego stylu życia, który swoimi zainteresowaniami dzieli się z ponad 300 tys. obserwujących na Instagramie. Rafał to mężczyzna, dla którego swoboda ma ogromne znaczenia – w życiu i w modzie.  

Rafał Rulski – polski kierowca wyścigowy, dwukrotny Mistrz Polski WSMP. Od 2018 roku prowadzi szkołę jazdy z symulatorami wyścigowymi. Swoimi działaniami pokazuje, że świat rzeczywisty płynnie łączy się z tym wirtualnym, a współczesny człowiek dzięki najnowszym technologiom, może być częścią ich obu. 

Zobacz także:

mar 18 2024

Szkolenie na symulatorach 4race dla grupy kaskaderskiej Stunt Service

Mieliśmy zaszczyt przeprowadzić szkolenie rajdowe dla utalentowanej grupy kaskaderskiej Stunt Service na naszych symulatorach 4Race.
lut 24 2024

Symulatory 4race z wizytą w Dzień Dobry TVN!

W sobotę miałem okazję gościć w studio Dzień Dobry TVN wraz z Gustawem Wiśniewskim, gdzie testowane były symulatory 4race mojej konstrukcji. Ciekawi jak prowadzący...
lis 18 2023

Test Renault Clio Sport na kanale Patryka Mikiciuka

Z gościnną wizytą na kanale u Patryka Mikiciuka. W roli głownej - moje prywatne auto - Clio RS. Sprawdźcie sami jak to wygląda i jeździ....
lis 10 2023

Wywiad w podcaście Wojciecha Herry – HerraOnAir

Z gościnną wizytą w podcaście Wojciecha Herry - #HerraOnAir. W rozmowie poruszaliśmy tematy związane z motorsportem, omówiliśĶy także moją historię - początki mojej...
paź 17 2023

Otwarcie wystawy „Claritas” Oskara Zięty i Magdaleny Lenartowicz.

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown...

Zapraszam do współpracy

Napisz do mnie i daj znać co mogę dla Ciebie zrobić.

Wyślij wiadomość

Daj znać jak mogę Ci pomóc.

Nowe pole

2 + 14 =